Onderdelen 1 tot 24 van totaal 25

per pagina
Pagina:
  1. 1
  2. 2

Onderdelen 1 tot 24 van totaal 25

per pagina
Pagina:
  1. 1
  2. 2

Lichaamsgewicht voor verschillende spiergroepen

Door uiteenlopende oefeningen train je meerdere spieren of spiergroepen. Denk bijvoorbeeld aan verschillende houdingen met pull up of chinning bars, klimtouwen of gymnastiek ringen. Per product zijn uiteenlopende oefeningen mogelijk, zodat er altijd een mogelijkheid is om jouw fitnessdoelen te bereiken. Bij training op lichaamsgewicht is de houding natuurlijk heel belangrijk, laat je daarom altijd goed adviseren. Adviseurs van Muscle Power helpen je hier graag bij.

Training op lichaamsgewicht met optimale grip

Goede grip is bij deze trainingen onmisbaar. Vandaar dat Muscle Power hier extra aandacht aan besteedt. Hetzelfde geldt voor de montage van de materialen aan bijvoorbeeld muren en plafonds. Onze producten zijn prettig in gebruik, voorkomen dat je wegglijdt en zijn eenvoudig en stevig te monteren.

Lichaamsgewicht-training op iedere locatie

Het voordeel van lichaamsgewicht is dat je het altijd bij je hebt. Met de juiste trainingsmaterialen  kun je dus altijd fitnessen. Zo ben je altijd fit en blijf je op niveau trainen. Een handige optie voor training op locatie zijn TRX suspension trainers. Makkelijk mee te nemen en bijna altijd en overal te gebruiken. Ideaal voor bootcamps of om op vakantie de trainingen voort te zetten. Op onze website vind je meer informatie.

Start nu met trainen op lichaamsgewicht

Spreken één of meer van deze trainingsmaterialen  van Muscle Power je aan? Ervaar dan zelf eens de effecten van trainen op lichaamsgewicht. Of ga voor advies op maat naar onze showroom in Doesburg. Maak direct een afspraak om kennis te maken.