Verzending en afhalen

Bezorgen in Nederland en België.
Iedere bestelling kan thuis afgeleverd worden, maar je kunt de spullen ook op onze locatie in Doesburg ophalen. Neem hierover van te voren contact op met ons via het telefoonnummer: 0313 750727 of per mail [email protected]; Het bezorgen van onze artikelen is kostbaar, omdat de artikelen die vervoerd worden zwaar in gewicht zijn en/of geen standaad afmetingen hebben. Daarom proberen we het voor jou als klant betaalbaar te houden door het zo compact, snel en zo goed mogelijk te verzenden, zie hieronder onze verzendkosten tabel.


Onze artikelen zijn vaak zwaar of hebben bijzondere afmetingen. En daarom werken wij met twee verzendpartners:

In onze shop zijn de artikelprijzen niet extra verhoogd met de verzendkosten. Doordat de verzendkosten niet in de artikelprijs is doorberekend ben je in de praktijk vaak een stuk voordeliger uit, en helemaal als je meerdere artikelen tegelijk bestelt. 

Voor alle bestellingen worden de verzendkosten berekend op basis van het gewicht, de omvang (formaat), en de verzendwijze van de artikelen. In jouw winkelwagen en tijdens het afrekenen worden jouw verzendkosten direct berekend en duidelijk weergegeven. 

Hieronder de verzendkosten, inclusief BTW, in Nederland en België voor de normale verzending. 

Gewicht * Nederland België
0 - 20 kg 9,95 14,95
20 - 40 kg 19,95 24,95
40 - 60 kg 29,95 34,95
60 - 90 kg 39,95 44,95
90 - 150 kg 44,95 54,95
150 - 400 kg 49,95 59,95
400 - 800 kg 59,95 69,95
800 kg en hoger 79,95 89,95

 

* Dit is een indicatie omdat formaat en transporteisen per artikel kunnen wisselen.

(Let op, voor bezorging op een van de Waddeneilanden geldt een toeslag)

Deze tarieven gelden voor particuliere klanten.

Verzendkosten kunnen van bovenstaand overzicht afwijken. 
Dat komt omdat de juiste verzendkosten namelijk niet alleen gebaseerd op het gewicht van het product maar ook op de omvang en verzendwijze. Zo zal een 15 kg zware en 220 cm lange halterstang ondanks het lage gewicht hogere verzendkosten geven, omdat deze levering te groot is voor de pakketdienst en alleen door een andere transporteur bezorgd kan worden. Een 32 kg zware kettlebell zal ook hogere verzendkosten geven omdat deze te zwaar is voor de pakketdienst en daarom op een mini pallet verzonden wordt. Daarnaast zijn er nog talloze combinaties van producten en diverse formaten pallets mogelijk. Ons systeem berekent voor elke bestelling automatisch de beste verzendkosten.

Zelf afhalen kan ook
Bij je bestelling is het ook mogelijk om aan te vinken dat je het pakket zelf wilt afhalen. Hier zijn uiteraard geen verzendkosten aan verbonden. Wanneer je bestelling klaar ligt word je hiervan op de hoogte gebracht en kun je deze bij ons op locatie ophalen.

Bezorging
Wij werken samen met DHL en BMD Transportservice. Als de bestelling geplaatst is zal er automatisch een track-en-trace mail gestuurd worden. Hierop kun je zien wanneer het pakket verwacht wordt om te bezorgen. Een track and trace van je bezorging wordt dus direct naar jou gestuurd door BMD transport of DHL
 

Niet thuis
Wanneer je niet thuis bent zal er een briefje achtergelaten worden door BMD of DHL, hier kan op staan dat het pakket is afgeleverd bij de buren of dat de volgende werkdag opnieuw geprobeerd wordt om het pakket te leveren.

Pakket niet in orde
Wanneer de producten beschadigd zijn of er producten ontbreken kun je ons hier meteen van op de hoogte brengen. Maak een foto van het beschadigde product en stuur deze op naar [email protected] Wij zullen dan zo snel mogelijk contact opnemen.

Levertijd
Wij hebben een zeer groot magazijn tot onze beschikking, hierdoor kunnen wij snel leveren wanneer de producten op voorraad zijn. Wanneer een artikel niet op voorraad is staat dit aangegeven in de webshop. Na betaling zal een binnen 24 uur verzonden worden.

Product op voorraad
Wanneer het product op voorraad is zal de levertijd 1 tot 3 dagen zijn wanneer de betaling is ontvangen.

Crossfit station
De levertijd van de crossfit station is ongeveer 6 weken.

Product/Artikel niet op voorraad melding
Als het product niet op voorraad is, wordt dit getoond bij een artikel in de shop. Wij werken met een ' online'-voorraadbeheer. Is een artikel niet voorradig, dan kun je jouw emailadres ingeven bij het artikel. Zodra het artikel weer in voorraad is in de shop, krijg jij direct een mail van de shop dat het artikel weer op voorraad is en besteld kan worden. Handig toch?. Je kunt altijd contact met ons nemen door te mailen naar [email protected] of te bellen naar 0313-750727.