4 Artikel(en)

per pagina

4 Artikel(en)

per pagina

Andere voordelen:

  1. Hogere vetvebranding
  2. snelle resultaten door een verdubbelde energie verbranding in vergelijking met hardlopen
  3. Helpt tegen depressies en concentratieproblemen
  4. Versterkt je rug- en buikspieren
  5. Geschikt voor alle niveaus!

Met een trampoline train je je beenspieren en gewrichten, maar ook de rest van je lichaam. Tijdens het springen gebruik je je buik- en rugspieren en verbeter je je coördinatie. Trampoline oefeningen bestaan al jaren maar de laatste tijd is het weer in opkomst. Urban Rebounding is de nieuwste trend waarbij fitness met trampolines gecombineerd wordt.

Wat voor workouts kan ik doen met de flexbounce fitness trampoline?

Warming up: Een goede warming up is bij elke sport belangrijk, dus ook voor rebounding. Een goede warming up hoeft niet langer dan 10 minuten te duren

Balans oefeningen: Het leukste aan balans oefeningen is dat ze heel eenvoudig in iedere workout passen. Het beste is om dit na een korte warming up te doen. Balans oefeningen zijn gemakkelijk om te leren, pas daarom de lengte van je workout aan je niveau aan.

Cardio oefeningen: De meeste oefeningen die te doen zijn met de Flexbounce zijn cardio oefeningen. Deze oefeningen kun je zo zwaar maken als je zelf wil. Leuke variaties op de standaard cardio rebounding oefeningen zijn kickboksen en dansen in de Flexbounce.

Kracht oefeningen: De meeste oefeningen die te doen zijn met de Flexbounce zijn cardio oefeningen. Deze oefeningen kun je zo zwaar maken als je zelf wil. Leuke variaties op de standaard cardio rebounding oefeningen zijn kickboksen en dansen in de Flexbounce.