8 Artikel(en)

per pagina

8 Artikel(en)

per pagina

Blessurepreventie  voor de training

Een goede warming up, rekken en strekken, ofwel de spieren ‘wakker maken’. Je voorkomt er veel blessures mee en het zorgt dat je helemaal klaar bent voor een stevige workout. Zorg daarom altijd voor een goede warming up en voorkom blessures. Het is een prettig begin van de training en zorgt dat je daarna de volle honderd procent kunt geven. Zo leveren je inspanningen het gewenste resultaat op.

Spierherstel na de training

Muscle Power levert uiteenlopende hulpmiddelen die je na een goede training kunt gebruiken. Denk aan (the grid) foamrollers, barrel rollers en massageballen en –rollers. Naast het bevorderen van spierherstel en het voorkomen van blessures dragen diverse rollers ook bij aan de mobiliteit of balans. De rollers masseren, versterken en rekken de kernspieren, waardoor de flexibiliteit toeneemt. Een aantal rollers kan tevens gebruikt worden bij pilateslessen of fysiotherapie.

Voorkom blessures en bevorder spierherstel

Kortom, Muscle Power draagt bij aan de ontwikkeling van je lichaam, maar ook aan het herstel ervan. Voorkom blessures door de spieren goed te verzorgen voor, tijdens en na trainingen. Ervaar zelf het effect in onze showroom in Doesburg. Maak direct een afspraak met één van onze adviseurs. Zij kunnen je alles vertellen over onze producten en geven adviezen die passen bij jouw trainingen.